Hoewel het eerste speelde was het toch weer druk op de interne competitie. Er waren 27 mensen voor de interne en gevoegd bij de 9 leden van Raadsheer 1, betekende dat dat er liefst 36 Raadsheren aanwezig waren. Het is lang geleden dat het zo druk was op de clubavond.

Voor het eerst deze competitie hebben we dezelfde koploper als vorige week. Veel hoefde Wim er niet voor te doen, want hij speelde extern en streek zo vanzelf de bonus daarvoor op. Zijn belangrijkste concurrenten (Olaf en Ramon) speelden ook extern. De rest van de top hield elkaar op remise: Hans kwam in de draak tegen Anjo niet verder dan remise en ook Harmen en Ton deelden de punten. Remises waren er toch wel genoeg, want niet 6 partijen kenden geen winnaar.

Anjo blijft koploper in groep 2, al zit Jaap (winst op Peter N.) hem nu dicht op de hielen. Ook Ton ligt niet ver achter. De koploper van groep 3, Frans, won opnieuw, dit keer van Cilia, die nog wel 2e staat in deze groep. Het verschil is echter aanzienlijk.