Aanstaande zaterdag 5 augustus zal een delegatie van De Raadsheer wederom afreizen naar Zandvoort voor de jaarlijkse snelschaakmatch tegen de plaatselijke Chess Society. Inzet is de wisselbeker maar het gaat eigenlijk voornamelijk om de gezelligeheid. Gewoon lekker een middagje snelschaken bij mooi weer op het terras en bij minder weer in de strandtent zelf. Uiteraard zijn alle Raadsheren bij deze (nogmaals) uitgenodigd om mee te spelen.

We spelen in dezelfde strandtent als vorig jaar, d.w.z. strandtent 20 Jeroen. Vanuit het station rechtdoor naar het strand en dan een klein stukje rechtsaf (volg de nummertjes). Aanwezig rond 12:15 uur, we spelen tot een uur of vijf. De meesten zullen per trein aanreizen (vertrek vanaf Amsterdam Centraal om 11:26). Aanmelden hoeft niet per sé, maar wordt wel op prijs gesteld (aanmelden bij Olaf of woensdag op de zomercompetitie).

strandschaak2016d