De meteorologische lente is op 1 maart begonnen, maar het was wel nat. Gelukkig weerhield dat mensen er niet van om de naar de club te komen. Er speelden 20 mensen intern; niet slecht als je bedenkt dat er ook nog een team thuis speelde. Het tweede speelde een prima gelijkspel tegen het gezellige ENPS 2. De bar werd - terecht - zeer op prijs gesteld.

Koploper Ramon maakte, geheel tegen zijn gewoonte in, een blunder in zijn partij tegen Mustapha. Zijn kreet van ellende bleef niet onopgemerkt. Maar desondanks staat hij nog steeds eerste. Hans R, die extern speelde, staat nu wel een stuk dichterbij. Mustapha profiteerde natuurlijk van zijn fraaie overwinning, maar Olaf won ook. Hij speelde tegen Roel J, die door zijn hoge plek nu sterke tegenstand krijgt. Al met al veranderde er niets in de top-7 en nauwelijks iets in de top-10. In groep 2 trad Peter V op als wedstrijdleider, terwijl Arnold extern inviel en dus veranderde er ook daar weinig. Wel spectaculair is de opkomst van Alexander, die na winst op Jaap L nu 5 uit 5 heeft! Met zo'n score kan het hard gaan. Roel blijft ruim op kop staan in groep 3. Cilia verloor ook en Jan B was er niet. Ook daar dus weinig verandering. Toch zijn de verschillen soms erg klein, dus er is wel degelijk genoeg spanning.