De versoepelingen die vorige week zijn aangekondigd, zijn ook goed nieuws voor De Raadsheer. Het betekent namelijk dat we met ingang van aanstaande woensdag weer een volledige clubavond kunnen organiseren!

Het programma voor de komende weken wordt iets aangepast:

Aanstaande woensdag (23 februari) spelen we opnieuw onze interne rapidcompetitie, maar in plaats van de eerder aangekondigde 2 partijen spelen we er 3. Daarmee is dit meteen de laatste avond van de rapidcompetitie, dus aan het eind van de avond weten we wie zich in ieder geval een jaar lang rapidkampioen mag noemen.

Op woensdag 2 maart pakken we de interne competitie weer op. Deze zal dit seizoen korter zijn dan normaal, maar we menen dat we in de komende maanden voldoende partijen kunnen spelen om in juni een clubkampioen aan te kunnen wijzen. Vanaf 2 maart gaat ook de externe competitie weer verder.

Op woensdag 16 maart wordt de tweede (tussen)ronde van de Raadsheer-cup gespeeld. Als je daar al uit ligt, is er een gewone interne ronde.