Raadsheer 4 speelt in het seizoen 2019-2020 in de 3e klasse A.

Uitslagen en standen op de site van de SGA

• Teamleden
  • EsPion 3 - Raadsheer 4 5½-2½
  • Raadsheer 4 - Amstel 3 7-1
  • Amsterdam West 5 - Raadsheer 4 7-1

RAADSHEER 4

Rob Baas

Bert Bergshoeff

Paul Maurice Dekker

Gerben Houba

Cilia van der Kamp

Peter de Leeuwe

Jaap Loos

Titus Scholten

Willem Toutenhoofd

Jeroen Visser

Peter Voets

Teamleider: Rob Baas

Scorebord 10

Het vierde opent het externe seizoen voor Raadsheer als nieuwkomer in de SGA 3e Klasse A  met een uitnederlaag tegen Espion 3. Peter L had zich helaas verslapen en met daarbij nederlagen van Tom en Gerben stond het halverwege de avond al 3-0 voor EsPion 3. Overwinningen van Casper en Willem brachten het vierde terug in de race maar ook Henny en Rob verloren en slaagden er niet in de wedstrijd te doen kantelen. Peter V sloot tenslotte af met een remise en gaf de eindstand nog een enigszins dragelijk aanzien.

PS Cadeautip voor Peter L: Een schaakklok met een wekker erop!

2019 10 03 EsPion 3 Raadsheer 4 individueel

Stand en uitslagen

01 Raadsheer 4 Amstel 3

Raadsheer 4 verplettert Amstel 3 in de Poort met 7-1.

Bert was goed voor het eerste punt van de avond zonder in actie te hoeven komen. Rob was de tweede die won. Simpel torenwinst door de verdediger uit te schakelen. Door overwinningen van Roel, Peter V en Gio liep het vierde uit naar 5-0. Henny bood daarna remise aan omdat er gewoon niet meer inzat. Zijn tegenstander ging hiermee akkoord. Daarna weer een vol punt door Willem. Gerben ging ook nog voor winst maar moest uiteindelijk berusten in een remise zodat de wedstrijd in ronde 2 eindigde met de monsterscore 7-1.

Tenslotte dank aan het bestuur voor de nieuwe borden! Je kan er echt uitstekend op spelen!!

Raadsheer 4 Amstel 3

Stand en Uitslagen

2019 11 28 Amsterdam West 5 Raadsheer 4 20

Raadsheer 4 verliest met grote cijfers van Amsterdam West 5. Net als bij de vorige wedstrijd was de eindstand 7-1. Alleen ditmaal in ons nadeel.

Henny had vooruit gespeelde en er met zijn halfje voor gezorgd dat we niet met een achterstand begonnen. Iedereen verloor vanavond behalve Cilia. Zij speelde remise en redde samen met Henny voor Raadsheer 4 de eer.

2019 11 28 Amsterdam West 5 Raadsheer 4 individueel

Stand en Uitslagen