Raadsheer 3 speelt in het seizoen 2019-2020 in de 2e klasse A

Uitslagen en standen op de site van de SGA

• Teamleden
  • Isolani 1 - Raadsheer 3 7½-½
  • Raadsheer 3 - MSK 1 4-4

RAADSHEER 3

Peter Bosschieter

Reitze Brouwer

Egecan Cesur

Jop Dekker

Ton van Garderen

Gerie Opgenhaffen

Bart Romjin

Rob van Slooten

Pepijn Streng

Anjo Vlug

Teamleider: Cilia van der Kamp

IMG 4511 20

Verzwakt en met 3 invallers gaat Raadsheer 3 onderuit tegen het sterke (gedegradeerde, dat wel) Isolani 1; op Groenhoven redt alleen invaller Rob B de eer. Einduitslag: 7½ - ½

Het enige halfje kwam tot stand na een opening met f4. Als antwoord hierop kreeg Rob B het Fromgambiet voor zijn kiezen. Hierna dreigde zijn tegenstander hem te overlopen maar na adequaat tegenspel, had hij gaandeweg steeds meer in de melk te brokkelen en bood zijn opponent remise aan. Gezien de tussenstand van 4-0 en de stelling op het bord wilde hij gaan voor de winst. Na een instemmend knikje van zijn teamleidster op het remiseaanbod begreep hij dat 4-4 inmiddels een mission impossible was geworden gezien de stand op de resterende borden en ging hij akkoord met een puntendeling op zijn bord na een boeiende en interessante partij met de wetenschap dat er meer in zat. Maar gewonnen staan en winnen is net zoiets als gelijk hebben en gelijk krijgen.

IMG 4529 15

2019 10 17 Isolani 1 Raadsheer 3 Individueel

Stand en uitslagen

2019 11 13 Raadsheer 3 MSK 1 klein

Raadsheer 3 speelt in een zinderende partij gelijk tegen MSK 1. 4-4 dus!

Remises waren er voor Gerie, Anjo, Peter B en invaller Henny. Deze vielen zeer opvallend allemaal op de even borden. Op de oneven borden kwamen Jop en Menno tot winst en was er verlies voor Rob S en Jaap.

Stand en Uitslagen