2018 10 17 Volerwijckers 4 Raadsheer 6 kleiner

De Raadsheer 6 wint moeizaam in Noord tegen de Volewijckers 4 met 2½ - 1½

Nadat Maurice op bord 3 het eerste halfje had gescoord, leek daar alleen nog halfje op bord 4 met Douwe bij te komen. Frans en Rob op resp. 2 en 1 stonden behoorlijk minder. Frans verloor uiteindelijk helaas. Rob won toch nog door niet op te geven, door te knokken en tenslotte te profiteren van een aantal foutjes van zijn tegenstander in het eindspel. Douwe wist een gedoodverfde remise met ongelijke lopers te voorkomen door zijn opponent door zijn vlag te jagen in zijn eerste wedstrijd met het viertal. Proficiat met je eerste externe overwinning, Douwe!

Kortom een goed resultaat in onze eerste wedstrijd met wat geluk. Maar goed, we nemen gewoon 2 wedstrijdpunten mee naar Kattenburg en de vreugde is er niet minder om.