Het seizoen begint nu - na vijf ronden - goed op stoom te komen. De deelname op de clubavonden wordt groter en we zien ook steeds meer oude bekenden terugkeren. Ook Hans Bouw is weer terug! Dat is heel fijn om te zien. Ook de nieuwe leden hebben inmiddels hun plek gevonden op de club. Als het zo doorgaat, zijn we snel weer de leuke en bloeiende vereniging die we waren.

Olaf staat inmiddels heel stevig aan kop. Hij blijft maar winnen en staat al een heel stukje los van de rest. Omdat ook Gerie won, staat hij nu tweede en uiteraard ook aan kop in groep 2. Harmen speelde remise tegen Hans. Hierdoor staat Harmen nu derde en Hans vijfde; daartussen staat Ramon nog maar die speelt voorlopig niet meer omdat hij niet aan de coronapas doet. Groep 2 wordt nu dus aangevoerd door Gerie. Rinus was de ongelukkige die van Olaf verloor en volgt nu op de tweede plaats en daarachter staat nu Anjo. Jeroen is, gezien zijn sterke spelen, nu in groep 2 geplaatst. Daardoor staat Rob Baas nu aan kop in groep 3. Vanuit het niets staat Tom - na een knappe winst op Peter Voets - nu tweede in deze groep, gevolgd door Hein.

Hopelijk gaan de postitieve ontwikkelingen door. Op woensdag 13 oktober beginnen we al weer met de Raadsheercup; Harmen heeft hierover aan iedereen een mailtje gestuurd. Het rapidkampioenschap is ook begonnen; het rapidtoernooi van de Raadsheer is gespeeld. Op korte termijn begint de externe competitie en ook het Kattenburger Open Toernooi. Er gebeurt dus genoeg bij de Raadsheer!