01

Het Coronavirus laat ons niet met rust en de laatste berichten zijn weinig hoopgevend.

Het bestuur heeft daarom besloten om alle activiteiten in De Poort stil te leggen.

Schaken op 1½ meter in een matig geventileerde ruimte met laag plafond is onmogelijk. Ook de uitgestelde jaarvergadering gaat niet door. Het is maar helemaal de vraag of daar een representatief ledenaantal zou komen opdagen.

We hopen dat deze situatie tot hooguit 1 januari zal duren er dus helaas tot die tijd geen clubavonden mogelijk zijn. Het bestuur komt 30 november weer bijeen om dan de nieuwe situatie te bespreken.

Ook de SGA en de KNSB hebben alle competities opgeschort of sterk ingekrompen. Er zal geen gevolg zijn voor degradatie of promotie. De teams blijven voor seizoen 2021-2022 in de klassen waarin ze afgelopen seizoen ingedeeld waren.

Bij elkaar geen leuke berichten, maar het zij zo. Het bestuur vindt het risico te groot, dan maar liever een tijdje even niks.

We hopen dat alle leden deze tijd goed doorkomen en we elkaar hopelijk in het tweede deel van het seizoen weer kunnen ontmoeten.

Het bestuur van de S.V. De Raadsheer

Olaf, Harmen, Cilia, Peter, Wim en Willem