♗ Lid worden

Ben je geïnteresseerd om bij De Raadsheer te komen spelen? Kom dan eens langs op een woensdagavond bij onze gezellige speelzaal. Als je je tijdig bij de wedstrijdleider meldt (19:45 uur), kun je dezelfde avond nog meespelen. Na een paar keer meespelen hoef je pas te beslissen of je lid wilt worden of niet.

Als lid van De Raadsheer ben je automatisch ook lid van de schaakbond (KNSB) en ontvang je 6 keer per jaar Schaakmagazine én ons eigen clubblad.

De contributie bedraagt 110 EURO per jaar en is bij vooruitbetaling verschuldigd. Het is mogelijk de contributie in delen te voldoen. Voor houders van een Stadspas geldt een korting van 15 euro, zij betalen dus 95 EURO per jaar. Nevenleden (mensen die bij een andere club hoofdlid zijn) betalen 60 EURO per jaar.

De contributie dient te worden overgemaakt op rekening NL66 INGB 0004 9712 46 t.n.v. 'De Raadsheer' te Amsterdam.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met een van de bestuursleden van onze vereniging.

Aanmelden als aspirant-lid mag u doen middels onderstaand formulier, maar dat is niet verplicht. U mag ook gewoon komen binnenlopen op één van onze clubavonden: Kijk hier voor de agenda met het programma (vrijwel elke woensdagavond vanaf 20:00 uur) en hier voor de locatie.

Aanmelden aspirant lid

Invoer verplicht