01 20 geknipt

Woensdag 29 mei a.s. speelt het Rapidteam van de Raadsheer zijn eerste 3 wedstrijden in deze competitie. In de Poort komen die avond WSC 1, VAS 3 en Amsterdam West 3 op bezoek.

Op vrijdag 6 juni a.s. wordt gespeeld bij en tegen Chaturanga in Buurthuis Gein in Amsterdam Zuidoost. Verder zijn Isolani 1 en de Volewijckers 1 hier de tegenstanders.

Het laatste drieluik is weer thuis en staat gepland op woensdag 12 juni a.s. met Zukertort 1 en VAS 4. Het laatste startbewijs in Klasse 1 is nog niet vergeven zodat vooralsnog beter gesproken kan worden van een tweeluik.

Bij de SGA Rapidcompetitie gaat het om het scoren van zoveel mogelijk bordpunten. Want de 4 teams met de meeste bordpunten gaan door naar de 1e Klasse finalegroep. Ook hier gaan de bordpunten voor de matchpunten. De finales worden dit jaar gespeeld op donderdag 20 juni bij Amsterdam West.

Tijdens de thuiswedstrijden van Raadsheer 1 voor de SGA Rapidcompetitie zal er geen Interne Competitie zijn.

Volledig Programma SGA Rapidcompetitie 1e Klasse